Wil je weten hoe bestellen bij ons in z’n werk gaat? Lees hier de antwoorden op de meest gestelde vragen!
Zijn jullie geopend tijdens de vakantieperiode?
Tijdens de gehele vakantieperiode is onze webshop gewoon geopend en verwerken wij alle bestellingen zoals je van ons gewend bent. Voor sommige producten gelden deze periode wel afwijkende levertijden. Deze vind je altijd terug op de productpagina’s. Heb je vragen, opmerkingen of heb je hulp nodig bij het bestellen? Ons team staat ook deze periode dagelijks voor je klaar.
Leveren jullie ook in België of Duitsland?
Dit is altijd afhankelijk van de inhoud van je winkelwagen. Wil je weten of jouw bestelling in België / Duitsland geleverd kan worden? Vraag dan eenvoudig een offerte aan via de winkelwagen.
Welke voordelen heeft een eigen account?
Je kunt uiteraard bij ons winkelen zonder account. Echter biedt het hebben van een eigen klantaccount wel een aantal voordelen
Heeft het zin om een offerte aan te vragen?
De producten in ons assortiment bieden wij zo scherp mogelijk aan en bovendien hanteren we kortingsregels die automatisch korting geven in de winkelwagen. Toch kan het in heel specifieke gevallen wenselijk zijn om een offerte aan te vragen:
- Je hebt maatwerk nodig
- Je hebt nog een vraag voordat je wilt betalen
- Je kunt een specifiek product niet vinden
- Je hebt een scherpere offerte van een andere aanbieder
- Je hebt een hoog orderbedrag
- Je hebt grote aantallen van een product nodig
Hoe werkt het?
Een offerte aanvragen werkt hetzelfde als afrekenen, maar dan zonder te betalen:- Je plaatst producten in de winkelwagen
- Je klikt op 'offerte aanvragen'
- Je vult je gegevens in bij stap 1 'Uw gegevens'
- Je kunt een opmerking plaatsen in stap 2 'Transport en levering'
- Je verstuurt de aanvraag
Het offertetraject kent 4 stappen:
- Direct na je aanvraag ontvang je een e-mail ter bevestiging
- Binnen 24 uur (ma-vr) ontvang je van ons een voorstel per e-mail
- Als je akkoord bent met het voorstel betaal je het totaalbedrag
- Wij zetten de bestelling in gang en je ontvangt een orderbevestiging
Hoe maak ik de winkelwagen leeg?
Ga naar https://www.het-rendement.nl/checkout/cart/, daar tonen we je de inhoud van je winkelwagen. Per product kun je de aantallen wijzigen óf de hele regel verwijderen door op 'Verwijder' te klikken.
Hoe kan ik mijn winkelwagen bewaren?
De winkelwagen opslaan kan door eerst een account aan te maken en daarna de winkelwagen te vullen.
Kan ik ook als particulier bij jullie bestellen?
Ja, je kunt als particulier eenvoudig online bij ons bestellen. Het Rendement is het adres voor iedereen die wil besparen op energiekosten.
Zijn de prijzen inclusief btw?
Alle prijzen op de website van het Rendement zijn inclusief btw.