Wil je weten hoe bezorgen bij ons in z’n werk gaat? Lees hier de antwoorden op de meest gestelde vragen!
Wat zijn de verzendkosten voor Zeeland en de Waddeneilanden?
Wat zijn de verzendkosten voor Zeeland en de Waddeneilanden?
Voor levering naar Zeeland of de waddeneilanden gelden de normale verzendtarieven.
Let wel: voor de Waddeneilanden geldt dat we lossen op de kade (of een ander adres) op het vaste land. Je dient dan zelf het transport vanaf de kade naar het eiland te regelen.
Leveren jullie ook op de Waddeneilanden?
Ja, leveringen op de waddeneilanden zijn mogelijk. Hier worden wel extra kosten voor in rekening gebracht.
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
De actuele levertijd varieert per product en staat vermeld onder de groene 'Toevoegen aan winkelwagen' knop op elke productpagina.
De levertijd die bij het product vermeld staat is in 90% van de gevallen betrouwbaar. Wil je meer zekerheid? Vraag dan een offerte aan via de winkelwagen.
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
In veel gevallen leveren wij met grote vrachtwagens met een lengte van 18 meter of langer. Grote vrachtwagens kunnen niet overal probleemloos lossen, maar levering met een kleine vrachtwagen is in veel gevallen wel mogelijk.Woon je bijvoorbeeld in een smalle straat, in een (winkel)centrum of is de toegangsroute slecht toegankelijk, dan is het verstandig dit aan ons kenbaar te maken. Tijdens het afrekenen kun je een opmerking toevoegen aan jouw bestelling. Hoe je bestelling normaliter wordt geleverd is onderaan in de 'winkelwagen' te zien (uitzonderingen in overleg met verkoper).
Het is voor ons niet mogelijk om een specifiekere levertijd te noemen dan in de bevestigingsmail staat vermeld. De transporteur behoudt zich het recht voor om tot het laatste moment de route te wijzigen.
* Overmacht: Er wordt te allen tijde geprobeerd de levering te laten plaatsvinden volgens de genoemde levertermijn. Mocht dit niet lukken dan is dit overmacht. Wij adviseren daarom om mens en/of materiaal pas in te huren nadat de materialen daadwerkelijk bij je zijn geleverd.
In veel gevallen is het noodzakelijk dat je aanwezig bent bij het lossen van jouw bestelling. Wanneer je een voorkeur hebt voor een specifieke losplaats, dan kun je die plaats afbakenen door middel van een lint en/of bordje. Let wel; de definitieve losplaats is te allen tijde ter beoordeling van de chauffeur.
Is het mogelijk om mijn bestelling te laten leveren op hoogte?
Ja, het is mogelijk om je bestelling op hoogte te laten leveren. Vermeld dit duidelijk bij de bestelling of offerteaanvraag zodat onze binnendienst op de hoogte is! Belangrijk om te weten is dat dit wel extra kosten met zich meebrengt, de geschatte kosten bedragen rond de € 400,- voor een levering op hoogte.
Zijn jullie geopend tijdens de vakantieperiode?
Tijdens de gehele vakantieperiode is onze webshop gewoon geopend en verwerken wij alle bestellingen zoals je van ons gewend bent. Voor sommige producten gelden deze periode wel afwijkende levertijden. Deze vind je altijd terug op de productpagina’s. Heb je vragen, opmerkingen of heb je hulp nodig bij het bestellen? Ons team staat ook deze periode dagelijks voor je klaar.
Pakket als postzending?
Bestellingen die niet noodzakelijk met een vrachtwagen bezorgd hoeven te worden versturen wij, indien mogelijk, als postzending. In het geval van een postzending ontvang je in de meeste gevallen een e-mail met track en trace code zodat je het pakket online kunt volgen. Ben je niet thuis? Geen probleem, het pakket zal vaak een dag later opnieuw aangeboden worden of bij de buren worden afgeleverd.
Waar moet je op letten bij ontvangst van je bestelling?
Bij ontvangst van de goederen is het van belang dat de volledige levering gecontroleerd wordt vóór verwerking van goederen! Aandachtspunten bij ontvangst:
- Juistheid en hoeveelheid van de levering
- Schade, breuk, verschil in kleur en structuur of andere afwijkingen
- Bij levering van meerdere pakken/pallets van dezelfde materialen dien je stickers met productiecode te controleren
- Stickers van productiecode bewaren voor eventuele bijbestelling of herlevering ter controle
- Vanaf moment van levering ben je zelf verantwoordelijk voor de materialen. Let op: vochtgevoellige materialen dienen binnen 4 uur na levering op een droge plaats gestald te worden; hout, plaatmaterialen en binnendeuren.
Leveren jullie ook in België of Duitsland?
Dit is altijd afhankelijk van de inhoud van je winkelwagen. Wil je weten of jouw bestelling in België / Duitsland geleverd kan worden? Vraag dan eenvoudig een offerte aan via de winkelwagen.
Wat zijn de verzendkosten?
De kosten voor het bezorgen van jouw bestelling kunnen variëren. De hoogte van de bezorgkosten hangt af van de leverancier van het gekozen product.
Alle bestellingen boven € 300 worden gratis geleverd.
In de winkelwagen geven we je altijd een overzicht van de totale kosten van jouw bestelling. Om je een beeld te geven van de verschillende soorten vrachtkosten en eventuele kortingsmogelijkheden, hebben we de meest voorkomende transportmethoden voor je onder elkaar gezet.
* voor levering van snelbouwstenen in het centrum van Amsterdam geldt een toeslag. Deze wordt achteraf bepaald.
** de korting is merkgebonden
Transporttype | Transportkosten | Kortingsmogelijkheden |
Het Rendement magazijn | € 95 | Gratis verzending vanaf € 1500 |
Sl Bouwshop | € 9,50 | Gratis verzending vanaf € 100 |
Isolatie magazijn | € 60 | Gratis verzending vanaf € 1500 |
Bestrating | € 90 | Gratis verzending vanaf € 750 ** |
Tuinverlichting | € 9,50 | Gratis verzending vanaf € 100 |
Deuren | € 60 | Gratis verzending vanaf € 1000 ** |
Deurbeslag | € 9,50 | Gratis verzending i.c.m. deuren |
Metselstenen | € 75 | Gratis verzending vanaf € 1500 |
Dakpannen | € 75 | Gratis verzending vanaf € 1500 |
Heering | € 60 | Gratis verzending vanaf € 700 |
Heering hulpstukken | € 9,50 | Gratis verzending i.c.m. Heering |
Snelbouwstenen * | € 75 | Gratis verzending i.c.m. Sleiderink Magazijn |